Sanalika Koliq
Forum
=> Daha kayıt olmadın mı?Forum - Google Reklam Verme
Burdasın: Forum => Sitenizi Tanıtın => Google Reklam Verme |
|
firstluck (şimdiye kadar 15 posta) |
Adwors Google reklamlarıyla daha fazla müşterilere ulaşabilir ve firmanızı büyütmenize imkan veren İnternet reklamcılığıyla gayelerinize elde edebilirsiniz. Reklam hedeflerinde reklamınızın hangi alanda görüntüleneceğini tercih edebilir, kendinize uyan bütçe belirleyebilir ve reklamlarınızın nasıl bir etki göstereceğini ölçebilirsiniz. Ayrıca haftalara dair sabit hale getirebildiğiniz ödeneklerinizi istediğiniz zamanda durdurma ihtimali veya yeniden aktif hale getirebilirsiniz. Google'da reklam verme süresinde, Google Adwors reklamlarında verdiğiniz hizmetlerle ilgili kelimeler belirtebilir, bu kelimeleri anahtar kelimeler bölümünde biraraya getirerek arama yapmakta olan şahısların sonuçlarında bildirdiğiniz ilgili ve benzeri olan cümleler sayesinde kullanıcılara ulaşabilirsiniz. Google iş ortağı ve Google web sayfalarında reklamlarınız alakalı ise görüntülenerek arama sonucu olmasa bile reklamlarınız insanlara yayınlanır. Google Adwords ile yaptığınız reklamlarınız Tıklama Başına Maliyet (TBM) olarak sadece reklamlarınız tıklanıldığında ücrete tabi alınırsınız. Reklamlarda belirtmekte olduğunuz bütçe miktarı sonucu, Adwors Reklamlarında olumlu analiz sonuçlarıyla ve günlük belirtilecek bütçelere gün ve gün önem gösterilmesi gerektiğini belirtmeliyiz. Belli zaman içinde yapacağınız projelendirmenin günlük takibini yapmaz iseniz şayet, kararlaştırmış olduğunuz süre zarfı içinde gözden kaçıracağınız küçük bir detay ile projelendirmenizin talan olabileceğini anlamalısınız. Nitelikle günlük belirtilmiş bütçenin kimler tarafından nasıl göründüğüne ve ne için tıklamalar yapıldığına özen göstermelisiniz. Google Adwords, yayınlamakta olduğunuz reklamlarınızın ücretlerini her an gözden geçirmenize olanak sağlamaktadır. Az seviyede ödeme yapılması zorunluluğu olmamakla beraber, günlük yaklaşık bütçe belirleyerek bütçenizi uygun şekilde yönlendirerek ödeme durumunu şekillendirebilirsiniz. Bütçenizi yönlendirmeler sonunda hedeflerinize göre teklif verme stratejisi seçme olanağınızın oluşmasıyla, bir kullanıcı Google'da arama yapması sonucunda, arama sonuçları sayfasına yönlendirildiğinde reklamları ve sayfadaki sıralamaları belirleyen Google Adwords, açık artırma düşünce yapısıyla reklamlarınızı değerlendirerek kullanıcılara göstermektedir. Sonuç itibariyle Adwords hesabınız içeriğinde yayınladığınız reklamlarının maliyet bütçelerine ve ödeme şablonunuza ulaşabilir, reklamlarınızın takibini TBM sonuçlarınıda yapmış olduğunuz takiplerinizi birleştirerek analizlerinizle beraber TBM oranlarınızı istediğiniz gibi yönetebilir veya maksimum tıklama başına maliyet teklifine devam edebilirsiniz. |
Bütün konular: 931
Bütün postalar: 965
Bütün kullanıcılar: 31
Şu anda Online olan (kayıtlı) kullanıcılar: Hiçkimse