Sanalika Koliq
Forum
=> Daha kayıt olmadın mı?Forum - Sosyal Medya Pazarlaması Hakkında
Burdasın: Forum => Sitenizi Tanıtın => Sosyal Medya Pazarlaması Hakkında |
|
firstluck (şimdiye kadar 15 posta) |
Sosyal Medya Pazarlaması birçok markanın sosyal medya içinde olma gayesine, kurumsal firma benliğine ve amaç topluluğunun ruhuna uyacak bir tarzda iletişim dil ve pazarlama stratejisi oluşumunu geliştirdikten sonra ne tür alanlarda etkili olabilecek yer almasına ve hangi reklam modellerini etkili olarak kullanılması ihtiyacına karar verilebilmektedir. Kurumsal şirketlerin kullanması neredeyse zorunlu hale geldiğini bildiğinden olmazsa olmazlarından olan Sosyal Medya Pazarlaması birden fazla bölümde müşteri potansiyeli oluşturabilmektedir. Sosyal Medya Pazarlaması şirketlerin kampanya öncesinde ROI VE KPI araştırmaları yapılarak, kampanya sonunda firmaların kesin sonuç odaklı kazanacakları artıları hesaplayarak R&F Chart ve Editorial Calender hazırlanışları sonucu, markaların sosyal medya platformlarında programlı ve planlı tarzda olumlu ilerleyebilecekleri yol bölümleri hazırlamaları sağlanmaktadır. Kampanyaların kesin olumlu veri sonuçları elde edilebilmesi için en ideal araştırmaların yapılmasıyla geri dönüşlerin pozitif sonuçlar vermesi oluşturulmaktadır. Ödenek uygunluklarına göre bir yıl olabilmek üzere aylık planların yapılabilmesiyle ayrılmış bütçelerden kazanç elde edilmesi sağlanmaktadır. Kampanyaların en tavan düzeye çıkması için günlük, haftalık ve aylık yapılmakta olan analizler sonucu yönetilen kampayalar verimlilikleri fazlalaştırıldığında meydana çıkartılmaktadır. Bu süreç içerisinde tam bir gün etkin listening yapılarak markalarımızın üzerinde yorumları takip ederek takipçilierin isteklerine çözümleme adına gerekmekte olan tüm maddeler değerlendirilererek, kayıtsız olarak alınan sonuçlar oluştuğunda yararlı görülen takipçilerle iletişime geçerek sonuç odaklı çalışmalar başlatılmaktadır. |
Bütün konular: 931
Bütün postalar: 965
Bütün kullanıcılar: 31
Şu anda Online olan (kayıtlı) kullanıcılar: Hiçkimse